Google Analytics

tirsdag 20. juni 2017

NRK Morgenandakten goes Catholic



NRK ringte og lurte på om jeg ville holde en morgenandakt om Hellig Olav som forbilde. Det ville jeg så klart 😇


I dag var jeg i studio. Resultatet kan du høre på P1 tirsdag 1. august. Etterpå kan du også lytte til andakten på nrk.no/andakten.

Morgenandakten er preget av Olavsfestdagene hele den første uken i august. Utrolig stilig (og egentlig ikke så overraskende) at det var nettopp Norges evige konge som sørget for at NRK Morgenandakten for første gang i historien blir holdt av et medlem av Den katolske kirke 😊👏🏻

PS: Stikkordene som denne bloggposten er tagget med gir en liten smakebit på hva det er jeg kommer til å snakke om 😊 (Hvis du ikke kan se taggene, skyldes det at du leser denne saken på mobil/nettbrett. I så tilfelle: Klikk på "Vis nettversjon" rett under her.)

5 kommentarer:

  1. Flott at NRK fanger deg opp, og flott at du tar utfordringen.

    Så legger jeg til et lite nikk til smykket ditt - svært kledelig :-)

    Heidi N

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelige ord, Heidi N :) Jeg er veldig glad i Sankta Sunniva-smykket mitt. Syntes det høvet godt å ta med Norges kvinnelige skytshelgen når jeg skulle snakke om Norges mannlige skytshelgen ;)

      Slett
    2. Her har jeg skrevet om Sunniva-smykket og hvordan man kan få tak i det: stasunniva.blogspot.no/2016/11/katolske-smykker-sankta-sunniva.html 🙂

      Slett
  2. Gratulerer med tilliten! Og endeleg, ei kursendring i desse andaktene som er fylt av framtid og håp! Gleder meg til å høyre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Kjell-Roger! Det var veldig kjekt å være med på, jeg gjør det gjerne igjen!

      Slett