Google Analytics

mandag 19. desember 2016

Når du overveldes av juleforberedelsene

"Jeg har bragt min sjel til ro
og gjort den ganske stille,
som et lite barn hos sin mor
når det har stilt sin tørst;
slik er min sjel i meg.
Vent på Herren, Israel,
        fra nå og til evig tid!
"
Salmenes bok 131, 2-3


(Dessuten får jeg assosiasjoner til Maria og Jesus-barnet når jeg ser dette bildet. Så nydelig!)

Foto: Flickr Creative Commons/Rafal Kiermacz


Bare fem små dager igjen til julaften. Er du litt stressa og overveldet av alt julestyret? Les denne lille teksten.


Prayer for those overwhelmed by Christmas: 
Stop. 
Sit down. 
Rest a bit. 
Imagine that you're in God's presence. 
Because you are. 
Now just be with God. 
And let God be with you.
Fr. James Martin, S.J.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar